Merhaba hanımlar. Üç hafta önce doktor karın Çevresinin 3 hafta geride olduğunu söyledi, 2-3 haftaya kadar normal karşılarız biz dedi. Kilosu normal olup da karın çevresi geride olunca nolur diye sordum. Karın çevresi geride olunca kilosu normal olmaz dedi, kilosu normal değil mi dedim cevap vermedi(devlet hastanesi takipliyim). Bugün de 39+0′ım normalde ama karın çevresi 3 hafta geride gözüküyor ultrasonda, bebeğin kilosu da 3300 gram. Doktoruma sormaya vaktim olmadı eve gelip kağıdı inceleyince farkettim. Karın çevresi geri olunca noluyor, bilgisi olan var mı acaba?