Esra-135 minikbebegim06 Benim 19 Haziran da regli olmam gerekiyordu olmadim hava değişimine bağladım 24 Haziran da test ile silik çizgi gördüm 25 Haziran da kan verdim <2 çıktı ara ara kasik ağrım oluyor bugün de bel ve sırt ağrım var aceba geç dollenme mi oldu diye düşündüm
Opmiyimgebeyim Benim sat 2 kasımdı. 12 aralıkta kan verdiğimde hcg 15 çıkmıştı ve bebek alttan muayene ile 20 aralıkta falan görüldü.