esmaugurrr Yarın doğumum olacak inşallah.Devlet hastanesinde genel anestezi yapıyorlar mı sezaryende bize soruluyor mu acaba çeşidi bilgisi olan varsa cevaplarsa sevinirim
Parlalina esmaugurrr benim doktorum bebeğe geçer diye istemedi zaten erken alıcaz Geçirdiğin ameliyatlarda anestezi aldın bunda spinal olsun bebeği çıkaralım öyle uyuturuz seni merak etme dedi
3_bebelianne esmaugurrr devlette özelde genel aneste.ziden yana değil riskli önemli durumlar hariç spinal daha konforlu
kedili1anne Genel anestezide anestezi ilacı bebeğe ve anne sütüne geçiyor O yüzden çok tercih edilmiyor Ama gerekli görüldüğü acil durumlarda yapılıyor Omurga bozuklukları vs
Turuncukelebek kedili1anne ben Dr Uma özelde genel olmak istiyorum bebeğe zararı varmı dedim tm genel olursun hiç zararı yok zaten hemen bebeği alıyorum dedi
esmaugurrr Parlalina doğum süreci nasıldı acaba hissettiniz mi ameliyat anını bazı kişiler hissediyoruz diyor sonda takılırken acı oldu mu ya da anestezi yapılırken
Sude22 esmaugurrr bana sordular ben belden istedim ama uyuşmadım sonrasında genel anestezi oldum çok şükür bebeğimde herhangi bi problem olmadı
Busra1904 Turuncukelebek yani benimde genel olan arkadaşlarımın çocukları iyi gayet. Spinal epidural hastanede konforlu evde bel baş ağrısı çekiliyorlar genelde
2cocuk2kopek Turuncukelebek aynen kuzum bende genel oldum az miktar veriliyor bebek çıkana kadar bebek çıktıktan sonra devamını alıyorsun çünkü
Busra1904 Genel anestezi istiyorum ben çoğunda sonradan bel ve baş ağrısı oluyor yarı uyusturmada. Genel anestezi olup bebeği sağlıklı olanlar yazabilir mi
arinmommy eşimin bir akrabası yakın zamanda genel anestezi ile yaptı sadece bir kaç gün anestezi yüzünden bebeği emziremedi şuanki süreçte durumu iyi
Burcu_drn Eskiden çok azdı spinal anestezi. Sezeryanla doğum yapanların%80i genel anestezi oluyordu. Zararından değil daha konforlu olduğu için artık genel anestezi azaldı. İçinizi ferah tutun. Hastane yapar mu bilmem ama hiçbir zararı yok
Busra1904 Burcu_drn bende böyle düşünüyorum 1989 doğumluyum bizim nesil ve önceki Nesil sezeryan hep genel anestezi gayet iyiyiz . Spinal ve epidural şurada 15 senedir var