Benım başımın tatlı belası dün geceden beri hareket etmedi kasık ağrılarım ve sürekli kışın ortasındaymışım gibi üşümem(gece üzerimde 4 kat battaniye ayağımda çorap vardı öyle düşünün ) de cabası yüreğimi ağzıma getirdi sabahtan beri hareket etsin diye elimden gelemi yaptım yok etmedi acile gittim en son Dr uyuyordur belki diyor geceden beri etmedi belli saatleri var dedim Hım dedi nst ye bağladı yine mükemmel sancılarım vardı 🤷♀️🤦♀️yatış dedi kabul etmedim 28 den beri sancı çekiyorum dedim red imzası verdim çıktım sağ Salim 2 hafta daha geçirebilsek çok iyi olucak 36+0 ız