Kızlar ya sekız saat ayakta çalışıyorum ve bebegım var daha yenı kasıyerlık yapıyorum suan ay sonunu beklıyorum çıkmak ıcın ama idrarım baskı yapıyor bısey fırlayacak hıssı var sureklı ıdrara çıkasım gelıyor ama yok rısklı değildir dimi ya da neden böyle oluyor