GirlandBoy_Mom Zarifokur ben beklerim doktor bazen gün veriyormuş bebek kanala inmezse falan ilki 36 . Haftada kanala inmişti normal oldu inşallah bu da öyle olur
Zarifokur GirlandBoy_Mom olur olur inşallah başka doktora görün normal olduysa senin ikincide kolay olur bence