Benim de bat 14-15 Temmuz falan. Şu aralar yumurtlama zamanım diye tahmin ediyorum çünkü geçen ay testlerim bitti yenilerini almadım. Gün aşırı değerlendirmeye devam 😅 diğer aylardan farklı olarak folik asit başladım. Eşim proxymen başladı. Ayrıca keçiboynuzu pekmezi, muz, bitter çikolata, d vitamini ile de destekliyoruz. Hayırlısı bakalım