minussset Kızlar doğumun 7. Günü göbek bağı düştü. Şu an 15 günlük. 2 gündür göbek deliğinden azcık azcık minnacık kanama geldiğini farkettim. Bezi kıvırıp takip ediyorum dedim atlete geçmiş . Ne yapmam gerek . Herkes diyor olur böyle geçer bir süre sonra . Ama kalbim rahat değil. Ciddi birşey olabilir mi ?
T-159 minussset değil canım benim oğlumda da oldu kantaron yağı varsa doğal surebilirsin çabuk toparlar bu olabilen bir durum hecer inşallah yakında
Akkdkxjdndbn minussset canım hemen doktorunu ara, doktoruna götürün bebeğinizi. benim bebeğimde de oldu , kendisi hemen çağırdı. Oraya kanama dursun diye hemen birşey sürüyor küf gibi doktor orası kuruyor. Aksi halde tekrardan mikrop kapabilir çok zararlı.
Akkdkxjdndbn minussset benim oğlumda da oldu, geçer diye düşündüm ama 2 gün geçti yok, 3 gün oldu yok, meğerse tam orası kapanmamış, doktora götürünce hemen onu sürdü ve duşa sokmayın bir gün demişti.
minismom minussset doktora gotur ası yapıyolar sanırım onemli bisey bu kan gelmemesi gerekiyo aslında gobek bagıda dustuyse simdiye kadar kuruması lazımdı bi doktora danıs ne olur ne olmaz
minussset minismom doktor yokki numarası olsun . Kadın doğumcu bakmaz zaten. Salıya randevu aldım çocuk doktoruna . İnşallah orada ilgilenirler
Akkdkxjdndbn minussset duşa kesinlikle sokmayın, göbek delipine bir şey sürüyorlar ismini unuttum orasını kurutuyor. Çocuk doktorunuza götürün yada acile , mikrop kapmasın aman dikkat edin .
minussset minismom yaaa . Kan falan almazlar bunun için değil mi ? Bebek daha çok çok küçük. Endişeleniyorum . Zaten sanırım kolikte bir bebek 🥺🥺 karnını çok sıkıyor 🥺🥺 çokda huzursuz antibiyotik kullanıyorum belkide ondan 🥺🥺🥺 annelik sonsuz bir endişe. 🥺🥺
Akkdkxjdndbn minussset sizinle alakası değil, göbek bağının tamamen kurutmamasından kaynaklı , iğne yapmazlar
Girlmama minussset gobek deligine bir sey surulmez gerkes onu bunu sur demis su rul mez doktora danisin bizim ilk dustugu gun mesaja tmistim biraz kan galebilir bir sey olmaz demisti ama hic gelmedi mesela
Buse1811 minussset kızım 2024 Temmuz doğumlu bizim de 4. Günde düşmüştü aynı sizin dediğiniz gibi hafif hafif böyle gün içinde toplasan 2-3 damla sayılacak kadar hafif hafif kanadı iltihaplanma enfeksiyon vs olmamış allahtan drumuz da tam kurumadığı için içeride kalan kan akıyordur göbek kısmı açık kalcak hiç bi şekilde kapatılmicak örtülmicek ve günde 1-2 kez pamuk çubuğuyla batikon sürüceksin demişti şansımıza geçen senin temmuzu da şimdi ki gibi cayır cayırdı sadece bezle bırakıyordum zıbın giydirsem de kıvırıyordum göğsüne kadar ya da bacaklarını müslin örtüyle örtüyordum o şekilde 1 hafta da zaten kabuk atıp normal haline dönmüştü siz gene bi drunuza sorun ama
2cocuk2kopek minussset sana verilen bebek karnesini kontrol et canım K vitamini iğnesi olmuş olması lazım o olduysa sorun değil olmadıysa doktora götürmen gerek