Kızlar beta değerim sırasıyla
10 Haziran 108
12 Haziran 336
17 Haziran 661 kimyasal gebelik olduğunu öğrendim
19 Haziran 522
27 Haziran 323
Değerimin 8 günde azalması çok az. Doktorlar bazen böyle olabilir normal vs dedi. Yeni gebelik olabilir mi yada dış gebelik olabilir mi dedim ikisine de hayır dediler. Chatgbt bu duruma farklı baktı ve farklı yorumlar yaptı. Benim belirtilerim devam ediyor aksine baş dönmem falan da başladı. Siz ne düşünüyorsunuz yemi gebelik olabilir mi
