İlk gebeliğim de 12 haftalıkken erkek demişti doktor ve erkek oldu şimdi ikinci gebeliğim yine 12. Haftalarda doktor kız dedi yüksek ihtimal hayırlısı beklemedeyiz 🙂↕️ doktorlar sadece organıyla değil yapısıyla ve olcumleriylede tahmin edebiliyorlar bence