PakizeMehmet inşallah birşey olmaz bende 11+4 hamileyim hamile kaldığından belli kahverengi akıntı doktor başta yerleşme kanaması dedi korkma dedi kırmızı olmadığı sürece bir sıkıntı olmaz Protestan verdi vajinaldan kullanmamı söyledi kullanıyorum şu an uzan dedi kalkma dikkat et dedi herşeyi yasak etti yürüş gezme falan herşey ve öyle yapıyorum çok şükür şu an durdu ama hala kullanıyorum progestanı