Yasemincifci canımm bazı yorumlara bakıyorum bn yıyorum ye dıye bn dıyemem kusurabbkma herkezın bunyesı farklı bnde olmaz sende olur bıde bunun gunahını almk var neyse 37 gıbı gıbi ye bır ıkı tane ıkı gun arayla canım bn oyle yapmiiştımm maydonoz tuketmiştım. Son ay hamıleyken degıl boyle yaptım