obirannee 9+4 den selamlar kızlar benim ara da midem ağrıyor çok ağrımıyor ama genede korkuyorum nete bakıyorum çok tuhaf seyler yazıyor ?? sizin düşünceniz nedir bu konuda
jrarya obirannee ben 8+5 im canım perş günü ilk defa çok şiddetli yaşadım bende internette araştırınca endişelendim bugün kontrolüm vardı doktoruma söyledim ağrıyan yeri göstermemi istedi önemseme olabilecek şeyler dedi ılık süt içtim dedim oda olur tekrarlarsa istersen rennie talcid gaviskonda içebilirsin dedi
Mrvcldr obirannee dün gece aynı konudan acildeydim bir şey oldu sandım ağrı yatırmadı ağrı kesici ilaç önerdi doktor bugün iyiyim oluyormuş bu haftalarda genelde bende 9. Haftamdayım
obirannee internetre n kötü şeyler yazıyor kızlar kalp durması filan da yazıyor çok korkuyorum Rabbim hayırlısı ile kucağımıza almayı nasip etsin temmuz ayında kürtaj oldum o yüzden çok endişeliyim biswy olur diye
Mrvcldr obirannee ama tabiki gitmen gerekiyor yorumlara göre evde durma mutlaka doktora görün bn hemen gittim bir gün boyunca ağrınca doktorumu aradık ultrsnla bakalım dedi hemen gece hastaneye geldi sende bir görün bence tedbirini al bence cnm☺
obirannee Mrvcldr sağ ol canım evet dikkate alıcam zaten korkutuyor beni çünkü sogalasınız mesajlarınız için