10 gün önce dr gitmiştim(33.hafta) kasılmam vardı progestan fitil başladık yatacaksın dinleneceksin dedi kilosu 2400 dü o zmn ve tekrar gittik bugün 35. Haftadayım nstde kasılmam çıktı yine ama 80–100 arasında 15 dk arayla iki tane ben ağrı hissetmiyorum tabi. Sonrasında kilosu aynı çıktı 2400 hiç almamış görünüyor 😞 serum taktık ve tekrar nst girdim hiç kasılma çıkmadı ama tekrar fitile devam dedi moralim çok bozuldu ağlıyorum ha bire on gün daha yatacaksın evde dedi belki kasılmadan dolayı ultrasonda yanlış olabilir dedi ama napsam bilemedim