Kızlar benimde tahmini olarak reglim temmuzun 4 5i gibi olması lazım ama benim öyle bir göğüs hassasiyetim var ki artık göğüslerim ağır geliyor ve çok sis o pembe yada kırmızı kılcal damarlar bile belirgin adet öncesi bu kadar şiş oldugunu hatırlamıyorum bide daha bir hafta 8 gün var ama ben erken döllenme yaşamış olabileceğimi düşünüyorum 8 Haziran son adetim 18 haziran da yumurtlama akıntısı yaşadım zaten ondan sonra bu kere de beyaz akıntım oldu ve bugüne kadar akıntı kesildi bide herşeyin komusunu daha net almaya başladım ben pazartesi gününe randevu aldım kan vermek icin reglimden 5 gün önce kan vermiş olacağım sizce varsa çok düşük değerle çıkar mı yoksa çıkmaz mı