Emine1112 Herkese merhaba , Haftadan beri sizlere hep cinsiyet sordum herkes de yorum yaptı çok teşekkür ederim 🥰12+4 de sanki bacak arası boş ama bekleyelim demişti doktorumuz :) 17+4 de erkek denildi ama içimde bi his var kız hissediyorum sanki rüyalarım da kız görüyorum tabi ki evladın kızı erkeği olmaz hayırlı sağlıklı evlatlar olsunlar ama hislerim bu şekilde hatta severken oyyy prensesim çıkıyor ağzımdan 😂😂 Buradaki çoğu herkes kız dedi sadece üç kişi erkek demişti bakalım detaylı ultrason da ne çıkacak çok merak ediyorum 😂 cinsiyeti bilenler @Eymenkuzusu @Elay123 @Nurbl
Emine1112 Sayoss Temmuz sonuna daha çok var çok merak ediyorum bakalım hayırlı evlat olsunlar eli ayağı düzgün inşallah da insan merak ediyor tabiki 🥰
Sayoss Emine1112 yaa sizinkine varmış daha biz şuan 20+4 teyiz salı günü detaylımız çok heyecanlıyım 😍
Emine1112 Sayoss hakkınızda hayırlısı olsun inşallah hayırlı sonuçlar 🥰 inşallah sağlıkla gönlünüzce olur her şey
Sayoss Emine1112 amiin amin inşallah canım benim çok sağol sende sağlıkla sıhhatle kucağına alırsın inşallah 🥰🩷
Emine1112 @Nurellaaaaaaa1212 @Elamomy @Sevdam74 @Ebefel @Munevver_kaplan_33 kız değilmiş ama doktorum yine de detaylıyı beklememi söyledi 🤷🏻♀️🥰😂