miryyys biz taramaları yaptırmayıp doğrudan fatal dna testini yaptırdık.
Özele gittiğim için doktor zaten ikili taramadan sonra üçlüyü de önereceğini söyledi, yaşımdan dolayı riskli grupta görünüyormuşum falan filan. Baktım ikili üçlü derken uğraşacağız tek seferde diğerini yaptırıp kurtuldum.
Hem özeldeki hem eğitim araştırmadaki doktorun fetal dna konusunda söylemleri benzerdi. Daha güvenilir olduğunu yanılma payının diğer tarama testine göre daha az olduğunu söylediler bir de çok daha geniş kapsamlı bir tarama yapıyor fetal dna testi.
Ekonomik açıdan sıkıntıya sokmayacaksa öneriliyor.