ikimelekannesii22 Yatmışmı kızlar yattıysa atmden mi çektiniz bankadan mı ? İlkini bankadan aldım ikincidemi bankadan alıncak
Semam ikimelekannesii22 Ben ilkini alırken de banka görevlisi atmden de alabileceğimi söylemişti. Bu ay için henüz bakmadım gerçi ama atm den bakacağım bende
Melikeex ikimelekannesii22 demin msj geldi yatmış ben ilkini de cekmemistim şimdi ikisini bir çekicem ATM den cekilirmi acaba
Melikeakkc ikimelekannesii22 12.06.25 de başvuru yaptım bende 29 mayısta doğum yaptım. Ama hala onaylanmadı sizin ne zaman onaylanmıştı
Benimennembirmelek Semam ben sorduğumda yine bankadan alınır ama eğer değişiklik olup atmden çekilirse msjda yazar demişti
ikibaloglanannesi Öğlen gittim yatmamış ikinci ödemeler. Birazdan tekrar gidicem yakın diye gün içinde yatar demişti bakalım yattı mı.
Eesraaa34 ikibaloglanannesi bende başvuru yaptım onaylanmış ama nereye yatacak bu para başvuru yaparken iban falan yazmadım
ikibaloglanannesi Kızlar yatmış gidip çektim. Veznede çalışan artık saat 16:00 gibi gelin o zaman yatıyor dedi
Ezgi2301 Eesraaa34 onaylanıp onaylanmadığı ne kadar sürede belli oldu ben bir ay önce yaptım hala bi ses soluk yok
Eesraaa34 Melikeex benim başvurduğum gün eşim de başvurmuş eşim ki onaylanmış eşimin mi gidip çekmesi gerekiyor
Melikeex Eesraaa34 esininki belki ptt den yatan 300 lira dir sadece anneler TC yle çekebilir demişlerdi cunki eşin alamaz diye düşünüyorum
Eesraaa34 Zeyzeykr ikimiz birbirimize habersiz başvuru yapmışız ben de devam ediyor diyor ama eşimde onaylanmış diyor ama sanırım muhtemelen sadece ben çekebiliyorum eşim çekemez herhalde