Kızlar 32 haftalık olduk bile hala kızçeme isim düşünüyorum bi el atıverin belki birinin aklına çok güzel bi isim gelir ☺️ saçmasapan günümüz isimlerinden istemiyoruz lina lena Mina gibi ..Oğlumun adı Ömer buna uyumlu bi isim olursa çok güzel olur yani ya Ö ile başlasın yada sonu er ile bitsin bence böyle uyumlu olur ancak.Anlamıda güzel olsun kesinlikle tek isim olacak herkeste olmasın atıyorum defne gibi… Hadi bakalım önerileri bekliyorum 🥰