Selam canim 2.5 yil once planli sezeryan oldum ne tesaduf benimkide pazartesine denk geldi ve pazartesi sabah erkenden yatisim yapildi , gece 11 den sonra hicbirsey yimem gerektiyide soylenmisdi , ama benim ac olunca midem bulaniyor diye sabah giderken bir kac kasik yogurt yemisdim . Ac gelmeninin sebebide sezeryan sonrasi tuvalet sirunu elinden geldiyi kadar ac git su bence problem diyil cunku bisey takiyorlar o is kendiliyinden hall oluyor . Ama mide bos olmali anastezi icin . Spinalmi ya tam uykumu canim?