Denizz43
Eskiden annemler çocuk parası alırdı biz köyde otururduk annemler sabah 6 dolmuşuyla ilçeye giderdi ptt önünde uzun kuyruk oluşurdu yaa o zman aklıma geldi ne güzeldi köydeki tüm kadınlar birlkte giderdi. Hatta hatırlıyorum birkeresindr bizim komşu kırmızı beyaz giyinmiş 300 tl maaşı gelmişti herkes diyordu bu renk giyindin iyi para aldın diye şakalaşırlardı 😂😂😂
10 15 yılın 300 tl side çok değerliydi