Merhaba kızlar 75 gün oldu vajinal doğum yapalı dikiş yerlerime yeni yeni dokunabiliyorum önceden korkuyordum yıkarken bile dokunamıyordum. Ama böyle bombeli kabarıklıklar hissediyorum elleyincede ve sertlik, azıcık basıtırıncada ağrı. Belki hep vardıda ben elleyemediğim için bilmiyordum zaten doktor kontrolünede gittim normaldi herşey. İki kez dikildiği için mi sertlik var acaba??