Dün Erbil beye detaylı ultrason için gittik girişte çok güzel karşıladı muayene öncesi sohbet ettik bize bilgilendirmeler yaptı evet kiloya biraz takıntılı bir hoca ama ağır değil güler yüzle ikaz etti uyardı hem benim hem bebeğin sağlığı için olması gereken şeyleri söyledi tavsiyeler yaptı ardından ultrasona geçtik herşeyi detaylı detaylı inceledi ince ayrıntısına kadar bilgi verdi bebeğimizin arkası dönüktü biraz yürüyüş yaptım ofis içinde (ofis çok sakin ve temiz ) tekrardan muayene için geçtim bu sefer yüzünü kapatmıştı açması için baya çaba sarf etti 20dk kadar filan yüzünü açması için uğraştık en sonunda yüzünü açtı . Muayene bittikten sonra yine bilgilendirme için tek tek anlattı .Biz eşimle çok huzurlu ve mutlu bir şekilde ayrıldık gitmeyi düşünenlere tereddütsüz tavsiye ediyorum 💕