Kızlar daha 26 haftalığım 2.gebeliğim ayakta dolaşsam ya da iş yapsam karnım birden sertleşiyor hareket etmekte zorlanıyorum sanırım bybek kendini baya topluyor içeride ama ilk hebeliğimde o haftalarda karnımın sertleştiğini hatırlayamıyorum. Şuan alt karnım baya sert rahatsızım bu durumdân