Cns0624 Bugün regle son 2 gün innovitayı dün yaptım 3 gün kala. Prodoktor bugün sabah. Ovülasyonu da 30 dk önce yaptım var mı sizce ?
Cns0624 Nasia amin insallah 🙏🏻 sanırım regl gününü bekleyip bi test daha yapıp öyle kan vermeye gitmeyi düşünüyorum eşime bile söylemedim 🙈
neanladinyurdagul İnnovita yalanxı pzotif çıkardı benimkini 2 kez ama prodoktor yanılmadı hiç hayırlısı olsun canom ❤️