Aryaamomm Merhabalar ben doktora gıttımde 9 haftalıktım fakat doktor 10 hafta dedi neden oldugunu anlamadım bılgısı olan anneler baka bılır mı ?
YyyyYasemin Aryaamomm aynı şeyi bende yaşadım 6+5 diye gittim 7+3 olarak döndüm sanırım bebekler yerleşip kilosunu alınca felan tam olması gereken haftayla uyumlu oluyor çok bir bilgim yok ama
myangelson Aryaamomm 9+1 den sonra 10 haftadan gün almaya başlıyorsunuz o sebeple 10 haftalık demiş olabilir
YyyyYasemin Aryaamomm evet evet olması çok normal çünkü doktorlar da çok bilemiyor ultrasondan aslında bebek büyüdükçe haftasını yakalıyor sorun değil bu merak etmeyin🥰
Nazlctn Ultrasonda 1 hafta öncesi, 1 hafta sonrası normal eksi artı olabiliyor😊 ilerleyen zamanlarda haftasını yakalıyor 😊