Seyma190623  kızlar 1 haftadır vucudumda bu lekeler var 4 gün önce cildiyeye gittim gül hastası olmuşsun dedi ilacı kullandım ama asla bi azalma yok aksine her yerimi sarmaya başladı göğsüm karnım kolum üst bacak ve korkmaya başladım tekrar randevu alamıyorum dahiliye ve kadın doğuma randevum olduğu için sizce kadın doğum doktoruna gitmeli miyim bebeğe bir zararı olur mu 9+5 hamileyim
Gzde_defne Seyma190623 geçmiş olsun eşimde olmuştu bi süre artıyor sonra azalıyor ama azalması baya uzun sürüyor stresinizi azaltın derim
Gulikaa Seyma190623 bende gebeligi ogrendigimde basladi doktora gittim ilaci yok birkac sey var ama gebe oldugun icin ilac kullanamazsin dedi heryerime yayildi simdi sonmeye basladi 2 3 ay suruyormus gecmesi
Seyma190623 Gulikaa ben cildiyeye gittim bana gebelikte kullanabilecek bir losyon verdi ama asla hani etki ettiğini düşünmüyorum sanırım benim de uzun sürecek
anneyus geçti mi acaba benim de 24 haftalığım ve iyice yayıldı kızardı büyüdüler kaşıntıdan uyuyamıyorum