50 veya 75 gramlik glukoz içeren sıvı veriliyor asidi kaçmış gazoz gibi bir tadı var , önce aç sonra yüklemeden 1 ve 2 saat sonra parmak ucundan şeker ölçümü yapılıyor , hamilelik boyunca cola gazoz içen veya çikolata baklava tüketen birisi zaten bu kadarlık şekere maruz kalmıştır , aile de de öykünüz varsa yaptırmak en doğrusu