YyyyYasemin Kızlar bunu kullanan varmı idrar yolu enfeksiyonu için bebişi zararı yok dedi doktor ama siz kullandınız mı
NoName_ YyyyYasemin daha yeni kullandım,kasık ağrısı yaptı ama normal enfeksiyon var belkide iyi geldi o yüzden,bebişimle ilgili bir sorun olmadı hareketlerinde