Ervaa2534 ben 23 haftalıkken doktora gittim hareket etmiyor diye. Devlet hastenesi aciline gitmiştim. Doktor bana dönüp 23 haftalık çocuk takla mı atmasını bekliyorsunuz diye bir tepki vermişti. Tabi gereken cevabını aldı orası ayrı ama konumuz bu değil tabikii. 19. Haftada her gün düzenli hissetmemek çok normal. Çok küçük daha. Gittikçe güçleşiyor mesela ben ultrasonda kontrole gittiğimde doktor çok hareketli şuan diyor ama ben o an hareket hissetmiyorum bazen ufak kendince hareketler yapıyorlar biz hissetmiyoruz. Tabi gönlünüz rahat etmesi için bi acil doktoruna gözükebilirsiniz ama bence normal ve hiçbir kötü bir şeyde yoktur :)