Gahana çoğu kadın doğum doktoru önermiyor ama ben de bir hekim olarak faydası olduğunu düşünüyorum, benim de ilk haftalarda 3 kaybım oldu tahlillerime baktırdım temiz geldi ama o kadar çok genetik yapımız var ki bakılamayan. Şimdi iğne kullanıyorum bu gebeliğim sağlıklı ilerliyor şuan 24 haftalığım çok şükür. Senin tek bir kaybın olmuş birçok nedeni olabilir bu yüzden iğne biraz erken verilmiş bir karar ama başladıysan kesmeni de önermem, sağlıklı gebelikler dilerim:)