Salı günü 30 haftalıkken boğmacalı olan aşıdan oldum dr um mutlaka yaptır dedı ona güvenım sonsuz. Aşıdan sonra bende hıcbır yan etkı olmadı hatta ilk doz tetanozda kolum biraz agrımıstı bunda o da yoktu. Bebek hareketleri bi tık azdı sankı ama akşama dogru canlandı korkmayın uzanıp bol bol dinlenin