ErsBegAs Kızlar maşAllahınızı alırız 😍 haftamızı yakaladık bizzz artık geriliğimiz yok çok şükür.. Doktor bu şekilde devam dedi 😍 ilk kez nst girdik ve çok garipti 😍 Aslan paşa sevmedi herhalde nstyi tekmeleyip durdu
Blackkk ErsBegAs nasıl yakaladınız acaba benim de 2 hafta kadar gerilik var doktor normal diyor ama haftasına göre zayıf baya
nisaakb ErsBegAs çok şükür canım sevindim biz de 29 da iki hafta gerideydik 33 de yakaladık 🥰🌸 şimdi 35 olduk bakalım bugün kontrol var
ErsBegAs Blueeberryy o da sevemedi valla sıkıldık 🤣 güp güp güp sonra tekme ve cızırtı 🤣 artık ben elimle tuttum cihazı
ErsBegAs Blackkk çok kefir içtim, göbek kaşar yedim, haftada 3 balık yemeye başladım, ara öğün meyve ekledim bol bol.. Ve yemeklerden hemen sonra soluma yattım sindirene kadar ☺️
ErsBegAs NoName_ 33 haftalığız 😍 haftaya doktorum tatile çıkıyor ondan muhtemelen 1 hafta erken başladık normalde 34ten sonra