Eslem2112 Erva_41 seninde hepsi testle ilgili kız az önce kasımda katıldım dedin nasıl olduda geçen sene postunu attım kız daha çok çırpınma 😂😂bak tüm postlarını atarım ben en azından kabul ediyorum sen olanı inkar ediyorsun
Erva_41 Eslem2112 at benim gocuncak bişeyim yok yavrum Kasım’da açtım dediysem Kasım’da kaçamak oldu aralıkta açmışım ondan öncesini zaten bulamazsın kendi kusurlarını örtmek için benimkileri araman yok muuu yerim seni 🤣🤣🤣🤣🤣
Eslem2112 ErsBegAs diyorum bak öyle sağlam korunmuyoruz bazı şeyler apaçık anlatılmıyor ama ne diecen bacımsu kız öğretmenlik yaptığımda çocuklarım daha çabuk anlıyorlardı 😂😂
Zarifokur Eslem2112 sus kız 🤣 korunmuyorsun de olup bitsin 😁kaza değil çok istiyorum de zatende bar görünüyor
Mariam2 Eslem2112 boşver ayı aslına gebelik testi neyise de kanlı resimler atandan gıcık oluyorum ya anlat ne diye fotoğraf çekiyorsun
ppmerlina Eslem2112 30.5 çıkmıştı aşkım muhtemel adetime tam 5 gün vardı. Zaten genelde adet öncesi kan verince bu değerlerde çıkıyor
Cimcime30 Eslem kız Iyı kı varsın valla sen olmasan okuyacak bısey yok platformda ınsallahnhamılesındır testlere bır sürü para gıttı