Anonim3400 senatss yalancı sancı nstde çıkmaz canım sancın var ama yoğun değil bak 40a gelen çizgiler var ya düzenli aralıklarla gelmiş
Meryeminannesi20 Ebru1234 36 haftada benim çok şiddetli sancılarımm oldu beklemez diye düşündüm eşimle 38+4 oldum bugün