Mervekkc normal doğumda dogumhaneye alınıyorsun tek kişilik odada sancını çekiyorsun yanında bir refakatçi oluyor şahsen benim eşim girmişti o dayanamadı annem geldi yanıma, odada banyo pilates topu falan var açılmalara bakılıyor doğum anında yatak çatala çevrilip refakatçin dışarı çıkarılıyor, tabi ben doguramadım sezaryen oldum doğum sonrası bebek kontrolleri yapılıyor sonra hep yanında oluyor, odaya çıkarılıyorsunuz. Benim refakatçim annemdi görüş saatleri 1 2 arası 8 9 arasıydı sanırım doğum yaptığım gün eşim bebeği ve annesini henüz görmedim diyerek saat 4 gibi yanıma çıkmıştı izin vermişlerdi