EsoMom_ Aysenurkeser kız vallla ben bişey anladığımdan değil bende hamileyim hislerime göre söylüyorum :)
EsoMom_ Aysenurkeser benim doktor 12. Haftada kız 16 da erkek dedi ama eksi tuzlu aşeriyorum hep yüzüm çirkinleşti karnım kıza benziyormuş cevremdekilerde kız diyip duruyorlar detaylıyı bekliyorum dört gözle :)