Filiztaga bende gitmedim ama öksğrğk baya bir mahvetti son raddede hatta afedersiniz öksürürken aştıma dahi kaçırıyorduma en son göğüs ağrısı başladı göğüsü doktoruna yönlendirdi kendi doktorum da hava ve antibiyotik vermişti 500 mgr doktora söyledim oda gebelerde güvenilir nir şekilde kullanabilirsin dedi ha ilacı 2 gun kullandım antibiyotiği ona rağmen hafifledi sonrada geçti tamamen kullanmamıştım bir sorun doktorunuza tabiki ama BNde bebeğimde gayet sağlıklıyız çok şükğr