Kanama alanı olanlar doktora kaç günde bir gidiyordunuz. Benim arada ağrılarım oluyor yürümekte zorlanıyorum, karnımda sertleşiyor bıçak ağrısı gibi ağrı giriyor sizce normal mi yoksa doktora mı gideyim. En son 9 gün önce gitmiştim kanama alanı var dedi ve ben 4 haftalıktan beridir progestan alıyorum alttan şuan 7 haftalığım, işe yarıyor mu bilmiyorum çünkü fitili koyduktan 3 saat sonra lavaboya gidince kapsül geri çıkıyor sizce bu ağrılar normal mi yoksa bugün doktora mı gitsem daha 2 hafta geçmedi.