_momandbaby Hacettepe de doğum yaptım özel hocaya gidiyordum hoca doğuma girsin istedim fakat sancılarım ve acikligim çok Güzel ilerledi hocanın da geleceği yoktu nöbetçi Dr kim varsa o girsin dedim. Şöyle anlatiyim 2de hastanedeydim 5bucukta doğum oldu ama 4bucuk 5e kadar hoca gelmedi öyle olunca istemiyorum dedim. Aida isminde yabancı bı Dr var o kadar iyiydi ki anlatamam o girdi doğuma birde murat hocanın asistani vardı o girdi. Doğum sonrası özel oda istiyorsanız hep yok diyorlar. Normal odalarda iki kişilik ama ne refakatçi yemeği var ne yatağı var resmen iki hasta iki refakatçi bunaldik odada. Böyle olduğunu bilsem başka hastaneye giderdim kesinlikle bidaha önünden gececegimi sanmıyorum.