Sisihappy Kuzum ben 3 haftalıkken hafif kahvemsi lekelenme yaşayınca evde prodictor yaparak çift çizgiyi gördüm hemen doktora gittim betam 145 çıktı. Bir daha da benden asla beta istenmedi. Artışa bakmak gibi bir durum yaşamadım. Henüz 3 haftalıkken kese var iki hafta sonra gel tekrar ultrason bakalım dediler direkt, 5.hafta kalp atışıyla beraber keseye tekrar bakıldı. Sonra 7. hafta gel dediler bu kez tek kese tek bebek denildi. Süreç devam ediyor bu şekilde, artık ayda bir çağırılıyorum. 12 haftalık gebeyim 🥹