Bugün 8 haftalık olduk geçen hafta gittiğimizde kalp atışını duyduk şükür bi sıkıntı yok dedı doktorumuz ama bi sonraki randevuyu 3 hafta sonraya verdi o sırada ya bebeğin kalp atışına bır şey olursa nasıl anlarım allah korusun aklına her şey gelıyor ınsanın