Kızlar gece 4 buçukta kanamam oldu biraz. Sancım da vardı akşamdan beri. Hastanede randevum vardı bugün. Açılmam yok ama sancım var bide taze kan şeklinde kanama oldu. Sanırım bide hafif hafif suyun geliyor. Doktor enfeksiyon riski olabilir suyun geliyorsa kontrol etmemiz gerek dedi. Yatış veriyorum dedi. Ama hiç açılmam yok ne yapmam lazım açılma olması için. Bu durumu yaşayan var mı