Mehtapsato bende tam 34+4 um. Benim plasenta da yukarıdaymış . Doktor riskli bir durum değil ama sana çok şiddetli ağrılar yapar dedi . Bugün yaşadım o ağrıyı anlatamam çok kötü kalp krizi falan geçircem sandım sırtım midem mahvoldu nefes dahi alamadım yerimden kalkamadım . Bebeği oynatmaya çalıştım. Oynattım şükür rahatladım . 1 saat kıvrandım ama . Şimdi 37. Hafta randevum var çatı muayenesi yapacak ne olcak bende bilmiyorum