Kizlar 6 haftalikken igne olmak zorunda kaldim cunku pembe lekelenmem olmustu. 1 ay sonra falan yine pembe lekelenmem oldu doktorlar da ignenin etkisi bir ay suruyor diyerek tekrar igne vurdular (o zaman baska igne ve ilac da kullanmistim kese etrafinda kanama vardi cunku) 2. ignenin uzerinden 1 ay gecmesine az kaldi, acaba tekrar vurulmam gerekir mi? İgneden korkmuyorum ama lekelenmeden cok korkuyorum. Benim gibi olan var mi lutfen yazin