Bsra_ayz benimde erken dogum riskim vardi 17haftalikken rahimde hunilesme 3mm acilma 26haftalikken rahimde yumusama oldugunu öğrendim 33+6haftalik dogum yaptim. Kasilmalarim vardi bebis strese girmis kalp atislari yükselince aldılar doguma yoksa ilaclarla istirahatla gidiyoduk sona dogru. Hatta doktorum son kontrolde 2hafta daha dayanir diyodu. Ben 17hafta boyunca sürekli yattim