senatss Kızlar geceden beri kasık ağrısı çekiyorum arada şiddetleniyor sonra normal rwgl sancısına dönuyor 36+1 olduk stn erken doğum riskim vardı bu şekilde kasık ağrısı ile mi başlıyor doğum yardımcı olurmusunuz lütfen
Merve6521 Şöyle eğer düzenliyse doğum ağrısıdır muhtemelen düzenli olup olmamasına bakın düzenliyse bir hastaneye gidip ne olur ne olmaz nst falan çekerlee
senatss Merve6521 düzenli derken yani onu nasıl anlıyorsunuz geçmiyor hep ağrıyor arada şiddetli oluyor sonra normal rwgl ağrısına dönüyor
Merve6521 senatss yani atıyorum 20 dk bir gelen ağrı gibi yada 10 dk bir gelip giden bir ağrı gibi ama geçmiyorsa bence hemen doktora git