Selam hanımlar,
Ya hanımlar ben 7 hün içinde 2 kg verdim ama ödümü patlatıyor bu durum çünkü ilk gebeliğimde bi veriyor bi alıyordum kiloyu bunda hiç kilo almıyorum, yemem azalmadı, içmem azalmadı vs ve bebeğimde göbek gelişim geriliği var… siz bu durumda napardınız ? Hastaneye mi gitsem ? Salı günü görüşürümüz var, salı gününü mü beklesem ? Aklım allak bullak oldu 😮💨😮💨