Şuan 22. Haftadayım 13. Haftadan beri diş ağrısı çekiyordum ara ara kendi doktorum anestezi altında her türlü işlem yaptırabilirsin dedi. Ama yakın tanıdığımın dişi intihap olup diş çektirmişti 10 gün sonrasında 23 haftalık erken doğum yaptı. Kanal tedavisi dişim gidip çektirmek istiyorum ama korkuyorum da diş çekimi yaptırıp sıkıntısız hamilelik geçiren var mı acaba ?