Gul1935 Benim gebelik şekerimde 1. Saat tokluk ölçtüm 140 çıktı, 2. Saat tokluk ölçtüm 153 çıktı. Normalde düşmesi gerekmiyor mu. 2. Saat yükselmesi neden oluyor
cauuv1 Gul1935 hafif şekeriniz var gibi, 1. Saat 140 ı geçmemesi gerekiyo tam sınırda cıkmıs, 2. Saat 120 yi geçmemesi gerekiyo bi doktora gidin bildirin mutlaka
Gul1935 Nur124 hiç belli olmuyor aynı şeyleri yesem bile bazen farklı çıkıyor neyin yükselttiğini anlamıyorum çok sıkı diyet yapsam aç kalacağım. 130 da çıkıyor 142, 153 değişiyor tokluk ikinci saat bazen düşük çıkıyor bazen beklemediğim şekilde yüksek
Nur124 Gul1935 gerçekten çok zor bu iş Allah yardımcımız olsun ben yükleme yaptırmadım evde ölçüm yapıyorum iyi çıkıyordu ama dün 150 leri görmeye başladım okudukça buradan daha da stres oluyor insan